piątek, 14 czerwca 2013

PS. Darmowe zdjęcia stokowe. Orchidee i Wrocław.

Zdjęcia stokowe są tym, z czego często korzystają użytkownicy photoshopa tworząc swoje prace. Ja nie jestem wyjątkiem i także się do nich zaliczam. Niestety, najczęściej szperanie w bankach zdjęć jest płatne i o ile zawodowcy mogą pozwolić sobie na takie luksusy, o tyle pasjonaci, którzy tylko hobbystycznie zajmują się obróbką zdjęć, szukają darmowego archiwum interesujących obrazków. Dla mnie taką jedną, wielką bazą pstryków jest portal deviantart.

Z okazji niedawnych urodzin sprawiłam sobie (no dobra, mąż mi pomógł) nową zabawkę - aparat fotograficzny. Stwierdziłam, że skoro już bawię się tym photoshopem, to jednak czasami mogłabym popracować na swoich teksturach i na swoich zdjęciach. I tak właśnie rozpoczynam kolejną przygodę, szumnie nazywaną fotografią. A dla chętnych będę udostępniać swoje zdjęcia, które może przydadzą się im we własnych obróbkach. Oczywiście, korzystanie jest zupełnie darmowe, proszę tylko o link zwrotny do pracy, w której znajduje się moje zdjęcie.

Pod miniaturkami zdjęć umieszczam linki do plików w dużej rozdzielczości.


Orchidee:
Fioletowy storczyk,
Żółty storczyk.


Wrocławski Rynek:

Miłej zabawy! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...