sobota, 16 listopada 2013

Inspiracje: Jarek Kubicki

Damn it! Jesień totalnie mnie uśpiła i zniknęłam poza granicami internetu. Powiedzmy, że mój organizm już prawie przyzwyczaił się do nowych warunków atmosferycznych i wzbiera we mnie nowa energia, aby powrócić do spraw artystyczno-fotoszopowo-wszelakich.

Żeby zrobić to z hukiem, chciałabym przedstawić Wam sylwetkę rodaka, z którego powinniśmy być dumni, i o którym - jestem przekonana - już niedługo usłyszy wielu, nie tylko bezpośrednio interesujących się sztuką cyfrową.


Panie i Panowie - Jarek Kubicki (rocznik 76). Jak sam o sobie pisze - projektant, grafik i fotograf, uczęszczał do Liceum Sztuk Plastycznych w Gdyni, studiował wzornictwo przemysłowe na ASP w Gańsku. Twórca stron internetowych, plakatów, identyfikacji wizualnych, kampanii reklamowych oraz kilkudziesięciu okładek do płyt, zdobywca prestiżowych nagród z dziedziny webdesignu, między innymi FWA za oficjalną stronę Zdzisława Beksińskiego oraz stronę projektu Rumours About Angels II.

Jego dorobek poparty został wieloma publikacjami w magazynach i albumach poświęconych grafice i sztuce, takimi jak: Practical Photoshop Magazine, "Paradigmas da Arte Contemporanea", "Imagine the Imagination: New visions of surrealism", czy Adobe Design Center. Uczestnik wystaw w Polsce, Niemczech, Wielkiej Brytanii. Mieszka i pracuje w Sopocie. Jest dyrektorem kreatywnym w agencji Engine.







Więcej o autorze, oraz więcej jego prac do zobaczenia na jego stronie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...